Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie)

Silnik ELRING Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) ELRING
Silnik FILTRON Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) FILTRON
Silnik REINZ Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) FA1
Silnik KAMOKA Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik FAST Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) FAST
Silnik PZL SĘDZISZÓW Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) PZL SĘDZISZÓW
Silnik HENGST FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik DELPHI Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) DELPHI
Silnik CHAMPION Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik HART Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) HART
Silnik ALCO FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik EPS Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) EPS
Silnik FACET Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik PAYEN Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) PAYEN
Silnik UFI Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) UFI
Silnik AJUSA Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik BIRTH Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CALORSTAT BY VERNET Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) HELLA
Silnik HOFFER Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) IPARTS
Silnik KAVO PARTS Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik MEYLE Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) SASIC
Silnik SOFIMA Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) liftback 67KM, 49kW, benzyna (2021.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CONTITECH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
4PK798 ELAST
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
4PK798 ELAST
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,091
Ilość żeber:  4
Długość [mm]:  798
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze