Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie)

Silnik ELRING Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) ELRING
Silnik FILTRON Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) FILTRON
Silnik AJUSA Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PURFLUX Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik KNECHT Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) FA1
Silnik MAXGEAR Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik KAMOKA Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE ORIGINAL Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) OEM
Silnik CONTITECH Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) CONTITECH
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) GATES
Silnik LUK Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) LUK
Silnik PAYEN Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BIRTH Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAST Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) GSP
Silnik HART Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) HART
Silnik HELLA Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MISFAT Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) MOTUL
Silnik NE Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) NE
Silnik NPS Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) NPS
Silnik NRF Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SKF Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Renault CLIO V (B7_) 1.3 TCe 140 (B7N0) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2020.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CONTITECH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
7PK1179 ELAST
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
7PK1179 ELAST
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,144
Ilość żeber:  7
Długość [mm]:  1179
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Do 100 dni na zwrot
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

CONTITECH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AP9135
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AP9135
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,398
Szerokość opakowania [cm]:  9
Długożć opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  6
Do 100 dni na zwrot
157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze