Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR.MOTOR do Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie)

Silnik ELRING Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) ELRING
Silnik FA1 Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) FA1
Silnik BORG & BECK Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FAST Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) FRAM
Silnik NPS Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) NPS
Silnik PURFLUX Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik SNR Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) SNR
Silnik TRISCAN Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) Z.E: (BCA1) liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) VAICO
Producent:DR.MOTOR AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM01357
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01357
Rozmiar klucza:  8
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny czterokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze