Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ASHIKA do Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie)

Silnik ELRING Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) ELRING
Silnik FA1 Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) FA1
Silnik FAST Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) FAST
Silnik OEM Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) OEM
Silnik GSP Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) GSP
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik AKRON-MALÒ Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik BIRTH Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) DYS
Silnik FEBI BILSTEIN Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) FILTRON
Silnik FORTUNE LINE Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) GATES
Silnik HART Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) HART
Silnik HC-CARGO Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HUTCHINSON Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JAPANPARTS Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) JAPKO
Silnik KAVO PARTS Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MAHLE Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) MAHLE
Silnik MAPCO Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NK Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) NK
Silnik NPS Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) NPS
Silnik NTY Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) ROULUNDS RUBBER
Silnik SASIC Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) SASIC
Silnik SNR Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRICLO Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) TRICLO
Silnik TRISCAN Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) VAICO
Silnik VEMA Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Renault ZOE (BFM_) ZOE liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2012.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GOM-1282
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
GOM-1282
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze