Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10)

Silnik JAPANPARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) JAPANPARTS
Silnik ASHIKA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) ASHIKA
Silnik BOSCH Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) BOSCH
Silnik MAHLE ORIGINAL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) MAHLE ORIGINAL
Silnik FEBI BILSTEIN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) FEBI BILSTEIN
Silnik K&N FILTERS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) K&N FILTERS
Silnik ELRING Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) ELRING
Silnik REINZ Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) REINZ
Silnik SWAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) SWAG
Silnik AJUSA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) AJUSA
Silnik CORTECO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) CORTECO
Silnik GATES Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) GATES
Silnik JAPKO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) JAPKO
Silnik KNECHT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) KNECHT
Silnik MAXGEAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) MAXGEAR
Silnik PURFLUX Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) PURFLUX
Silnik VAICO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) VAICO
Silnik MOTUL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) MOTUL
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CASTROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) COOPERSFIAAM
Silnik DOKUJI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) DOKUJI
Silnik DT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) DT
Silnik ELWIS ROYAL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) EUROL
Silnik EUROREPAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) FLENNOR
Silnik FRAM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) FRAM
Silnik GLASER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) GLASER
Silnik GLYCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) GLYCO
Silnik HART Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) HART
Silnik LIQUI MOLY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) LUCAS
Silnik MAPCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) METELLI
Silnik METZGER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) METZGER
Silnik NPS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) NPS
Silnik OCAP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) OCAP
Silnik PAYEN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) RAVENOL
Silnik SKF Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) SKF
Silnik TRISCAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) VALVOLINE
Silnik VEMO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) VEMO
Silnik VIC Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1984.04 - 1991.10) VIC
Producent:SWAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
3.7 (3)
Kod produktu:
30 92 9318
dostępny
3.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 92 9318
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  2
Oznaczenie koloru:  Szary
Długożć żruby pod główką [mm]:  20
Ciężar [kg]:  0,03
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze sprężyną trzymającą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
0 (0)
Kod produktu:
99 90 4726
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 90 4726
Jednostka:
szt
Punkt włączania od [bar]:  0,3
Długość [mm]:  44,8
Punkt włączania do [bar]:  0,55
Średnica wewnętrzna [mm]:  2,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  11,8
Rozmiar klucza:  24
Ilość połączeń:  1
Powierzchnia:  Ocynkowany
Ciężar [kg]:  0,036
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze