Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JPN do Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12)

Silnik FILTRON Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) FILTRON
Silnik ELRING Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) ELRING
Silnik KAMOKA Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) KAMOKA
Silnik BLUE PRINT Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) FEBI BILSTEIN
Silnik CHAMPION Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) CHAMPION
Silnik EUROREPAR Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) EUROREPAR
Silnik KNECHT Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) KNECHT
Silnik ASHIKA Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) ASHIKA
Silnik BOSCH Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) BOSCH
Silnik JAPANPARTS Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) JAPANPARTS
Silnik MAGNETI MARELLI Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) MAGNETI MARELLI
Silnik PZL SĘDZISZÓW Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) PZL SĘDZISZÓW
Silnik CONTITECH Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) CONTITECH
Silnik FA1 Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) FA1
Silnik IPARTS Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) IPARTS
Silnik MAHLE ORIGINAL Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik REINZ Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) REINZ
Silnik AJUSA Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) AJUSA
Silnik DENCKERMANN Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) DENCKERMANN
Silnik INA Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) INA
Silnik FEBEST Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) FEBEST
Silnik GATES Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) GATES
Silnik JAPKO Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) JAPKO
Silnik KAVO PARTS Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) KAVO PARTS
Silnik PAYEN Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) PAYEN
Silnik ACKOJA Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) ACKOJA
Silnik AE Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) AE
Silnik AISIN Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) AMC FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) BORG & BECK
Silnik BTA Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) BTA
Silnik CAFFARO Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) CAFFARO
Silnik CLEAN FILTER Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) COMLINE
Silnik CORTECO Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) CORTECO
Silnik DJ PARTS Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) DJ PARTS
Silnik DOKUJI Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) DOKUJI
Silnik ELWIS ROYAL Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) FAI AUTOPARTS
Silnik GLASER Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) GLASER
Silnik GOETZE Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) GOETZE
Silnik HART Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) HART
Silnik HEPU Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) HOFFER
Silnik IPD Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) IPD
Silnik IPSA Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) IPSA
Silnik JP GROUP Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) JP GROUP
Silnik JPN Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) JPN
Silnik K&N FILTERS Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) K&N FILTERS
Silnik KING Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) KING
Silnik LUCAS Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) LUCAS
Silnik MAPCO Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) NIPPARTS
Silnik NPS Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) NPS
Silnik NTY Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) NTY
Silnik OEM Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) OEM
Silnik OPTIBELT Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik OYODO Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) OYODO
Silnik PURRO Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) PURRO
Silnik QFIX Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) RUVILLE
Silnik SKF Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) SKF
Silnik SNR Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) SNR
Silnik SOG Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) SOG
Silnik STONE-JAPAN Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) SWAG
Silnik TRISCAN Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) VAICO
Silnik WIX FILTERS Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) WIX FILTERS
Producent:JPN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0)
Kod produktu:
10F7002-JPN
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
10F7002-JPN
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JPN
0 (0)
Kod produktu:
50R7000-JPN
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
50R7000-JPN
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  60
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JPN
0 (0)
Kod produktu:
26U7002-JPN
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
26U7002-JPN
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Szerokość [mm]:  8
Średnica wewnętrzna [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  45
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze