Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ACKOJA do Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06)

Silnik FILTRON Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) SWAG
Silnik KAMOKA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) KAMOKA
Silnik CHAMPION Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) CHAMPION
Silnik FA1 Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) FA1
Silnik ACKOJA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) ACKOJA
Silnik MANN-FILTER Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) MANN-FILTER
Silnik ELRING Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) ELRING
Silnik KNECHT Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) MAHLE ORIGINAL
Silnik AJUSA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) HENGST FILTER
Silnik PAYEN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) PAYEN
Silnik BOSCH Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) BOSCH
Silnik DENCKERMANN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) DENCKERMANN
Silnik GLYCO Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) GLYCO
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik REINZ Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) REINZ
Silnik SCT GERMANY Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) SCT GERMANY
Silnik AE Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) AE
Silnik AKRON-MALÒ Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) AMC FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) COOPERSFIAAM
Silnik ELWIS ROYAL Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) EUROL
Silnik EUROREPAR Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) FRAM
Silnik GATES Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) GATES
Silnik GLASER Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) GOETZE ENGINE
Silnik HART Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) HART
Silnik HC-CARGO Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) HC-CARGO
Silnik HOFFER Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) HOFFER
Silnik IPARTS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) IPARTS
Silnik IPSA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) IPSA
Silnik JC PREMIUM Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) JP GROUP
Silnik JPN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) JPN
Silnik KAVO PARTS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) KAVO PARTS
Silnik KING Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAGNETI MARELLI Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) NIPPARTS
Silnik NPS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) NPS
Silnik OEM Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) OEM
Silnik OPTIBELT Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) OPTIMA
Silnik OYODO Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) OYODO
Silnik PIERBURG Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) PIERBURG
Silnik PURFLUX Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) PURFLUX
Silnik PURRO Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) QUINTON HAZELL
Silnik SOG Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) SOG
Silnik TRISCAN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) TRISCAN
Silnik UFI Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) UFI
Silnik VEMO Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) VEMO
Silnik WIX FILTERS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) WIX FILTERS
Producent:ACKOJA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A53-0068
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A53-0068
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Grubość [mm]:  2
Materiał:  Aluminium
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Wysokość opakowania [cm]:  0,2
Głębokość opakowania [cm]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A53-2804
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A53-2804
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  2
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Wysokość opakowania [cm]:  0,22
Głębokość opakowania [cm]:  1,9
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A51-0500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A51-0500
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  67
Wysokość [mm]:  65
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  66
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  54
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Szerokość opakowania [cm]:  7,2
Wysokość opakowania [cm]:  7
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A64-0500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A64-0500
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  84
Wysokość [mm]:  92
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Szerokość opakowania [cm]:  7
Wysokość opakowania [cm]:  8
Głębokość opakowania [cm]:  8
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  68
Ciężar [kg]:  0,34
Szerokość opakowania [cm]:  7,5
Wysokość opakowania [cm]:  7,5
Głębokość opakowania [cm]:  7
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze