Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07)

Silnik ELRING Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) ELRING
Silnik REINZ Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) REINZ
Silnik AJUSA Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) AJUSA
Silnik FILTRON Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) FILTRON
Silnik JAPANPARTS Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) JAPANPARTS
Silnik BOSCH Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) MANN-FILTER
Silnik ASHIKA Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) ASHIKA
Silnik FA1 Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) FA1
Silnik KNECHT Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) KNECHT
Silnik KAMOKA Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) KAMOKA
Silnik MAHLE ORIGINAL Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik CALORSTAT BY VERNET Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) CALORSTAT BY VERNET
Silnik ABAKUS Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) ABAKUS
Silnik HENGST FILTER Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) HENGST FILTER
Silnik IPARTS Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) IPARTS
Silnik JP GROUP Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) JP GROUP
Silnik ALCO FILTER Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) AMC FILTER
Silnik DELPHI Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) DELPHI
Silnik FEBEST Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) FEBEST
Silnik GATES Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) GATES
Silnik HELLA Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) HELLA
Silnik KAVO PARTS Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) KAVO PARTS
Silnik PAYEN Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) PAYEN
Silnik BORG & BECK Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) DAYCO
Silnik DOKUJI Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) ERA
Silnik EUROREPAR Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) EUROREPAR
Silnik GLASER Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) GLASER
Silnik GOETZE Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) GOETZE
Silnik HART Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JAPKO Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) JAPKO
Silnik KAWE Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) MAXGEAR
Silnik MOTORAD Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) MOTORAD
Silnik NISSENS Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) NISSENS
Silnik NPS Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) NPS
Silnik NRF Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) NRF
Silnik NTY Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) NTY
Silnik OPTIMA Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) OPTIMA
Silnik OYODO Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) OYODO
Silnik PURRO Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) SCT - MANNOL
Silnik SNR Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) SNR
Silnik SOFIMA Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) SOFIMA
Silnik SOG Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) SOG
Silnik TRISCAN Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) TRISCAN
Silnik UFI Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) UFI
Silnik VIC Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) VIC
Silnik WIX FILTERS Toyota HIACE IV Skrzynia (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH113) Skrzynia 116KM, 85kW, benzyna (1989.08 - 1998.07) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38)
Kod produktu:
OC 501
dostępny
4.9 (38)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 501
Jednostka:
szt
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Ciężar netto [g]:  318,0
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,4
Wysokość [mm]:  93,5
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
4.9 (38)
Kod produktu:
OC 988
dostępny
4.9 (38)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 988
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  75,0
Wysokość [mm]:  87
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  272
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  8,05
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23)
Kod produktu:
LX 941
dostępny
5.0 (23)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 941
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  717,0
Wysokość opakowania [cm]:  29,50
Szerokość opakowania [cm]:  15,50
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  280
Średnica zewnętrzna [mm]:  146,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  86
Średnica 3 [mm]:  32,0
Długożć opakowania [cm]:  15,5
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze