Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DRIVE + do Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) FA1
Silnik INA Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) INA
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik KAMOKA Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) KAMOKA
Silnik PAYEN Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) PAYEN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) DRIVE +
Silnik EPS Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) EPS
Silnik FACET Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) GATES
Silnik KS TOOLS Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) KS TOOLS
Silnik KW Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) KW
Silnik MAXGEAR Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) MISFAT
Silnik PIERBURG Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Volvo S90 II (234) B5 Mild Hybrid AWD sedan 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.03 - obecnie) SWAG
Producent:DRIVE +

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRIVE +
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.11.0201
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRIVE +
Kod:
DP1110.11.0201
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  105,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Średnica zewnętrzna [mm]:  73
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DRIVE +
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.10.0647
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRIVE +
Kod:
DP1110.10.0647
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  285,0
Szerokość [mm]:  234
Wysokość [mm]:  60,0
Długość 1 [mm]:  199
Szerokość 1 [mm]:  148
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze