Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik REINZ do Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) ELRING
Silnik MOTUL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MOTUL
Silnik MANN-FILTER Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) FILTRON
Silnik CASTROL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) CASTROL
Silnik KNECHT Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik REINZ Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) REINZ
Silnik FA1 Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) FA1
Silnik RAVENOL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik INA Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) INA
Silnik AJUSA Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) AJUSA
Silnik CHAMPION Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik GLYCO Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) GLYCO
Silnik KAMOKA Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik PAYEN Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) GLASER
Silnik HART Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) JPN
Silnik KW Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MEYLE
Silnik NTY Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SOFIMA Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) UFI
Silnik WIX FILTERS Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:REINZ

15 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REINZ
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
70-12276-00
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
70-12276-00
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81-10374-00
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
81-10374-00
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  47
Szerokość [mm]:  6
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A SL
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81-10652-00
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
81-10652-00
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma / metal
Rodzaj uszczelnienia:  Uszelka gumowo-metalowa
Średnica wewnętrzna [mm]:  26
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Szerokość [mm]:  6
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
81-33633-20
dostępny
5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
81-33633-20
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  98
Średnica zewnętrzna [mm]:  110
Szerokość [mm]:  8,5
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
12-12276-01
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
12-12276-01
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-10013-01
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
14-10013-01
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny wielokątny
Skok gwintu [mm]:  1,75
Długość [mm]:  197
Do 100 dni na zwrot
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-20159-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
11-20159-01
Jednostka:
szt
Materiał:  Metal
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
REINZ
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
61-10276-20
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
61-10276-20
Jednostka:
szt
Materiał:  Metal
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,23
Średnica [mm]:  83
Ilość otworów:  3
Tylko w połączeniu z:  14-10013-01
Do 100 dni na zwrot
191,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
REINZ
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
61-10276-10
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
61-10276-10
Jednostka:
szt
Materiał:  Metal
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,18
Średnica [mm]:  83
Ilość otworów:  2
Tylko w połączeniu z:  14-10013-01
Do 100 dni na zwrot
191,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
REINZ
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
61-10276-00
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
61-10276-00
Jednostka:
szt
Materiał:  Metal
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,13
Średnica [mm]:  83
Ilość otworów:  1
Tylko w połączeniu z:  14-10013-01
Do 100 dni na zwrot
191,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
REINZ
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
61-10276-30
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
61-10276-30
Jednostka:
szt
Materiał:  Metal
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,33
Średnica [mm]:  83
Ilość otworów:  4
Tylko w połączeniu z:  14-10013-01
Do 100 dni na zwrot
191,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
REINZ
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
02-11328-01
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
02-11328-01
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelki głowicy cylindra
Tylko w połączeniu z:  14-10013-01
Do 100 dni na zwrot
1370,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
71-20157-00
niedostępny
4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
71-20157-00
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
VICTOR REINZ
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
71-20158-00
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
71-20158-00
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
08-10182-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
08-10182-01
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze