Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MOTUL do Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) BOSCH
Silnik CONTITECH Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) CONTITECH
Silnik KAMOKA Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik GLYCO Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) GLYCO
Silnik HENGST FILTER Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik FA1 Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) FA1
Silnik DENCKERMANN Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik INA Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) INA
Silnik MOTUL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) NISSENS
Silnik AJUSA Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) AJUSA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CHAMPION Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik K&N FILTERS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik PAYEN Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BORG & BECK Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) DRIVE +
Silnik ERA Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) GLASER
Silnik HART Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) HART
Silnik HELLA Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HUTCHINSON Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) KAWE
Silnik KWP Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) KWP
Silnik LEMFÖRDER Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NTY Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) SKF
Silnik SKV GERMANY Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SNR Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOTUL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
4.8 (46)
Kod produktu:
59780
dostępny
4.8 (46)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
59780
Jednostka:
szt
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Specyfikacja wg ACEA:  C5
Dopuszczenie przez producenta:  VOLVO VCC RBS0-2AE
Do 100 dni na zwrot
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze