Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR.MOTOR do Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) AJUSA
Silnik CONTITECH Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) CONTITECH
Silnik FA1 Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FA1
Silnik INA Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) INA
Silnik PAYEN Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) PAYEN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) GATES
Silnik JP GROUP Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) JP GROUP
Silnik RUVILLE Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) TRISCAN
Producent:DR.MOTOR AUTOMOTIVE

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM01363
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01363
Rozmiar klucza:  17
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM02186
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM02186
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM02206
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM02206
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM02211
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM02211
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM02831
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM02831
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]:  98
Średnica zewnętrzna [mm]:  110
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM02829
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM02829
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM62042S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM62042S
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze