Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PAYEN do Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) AJUSA
Silnik CONTITECH Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) CONTITECH
Silnik FA1 Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FA1
Silnik INA Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) INA
Silnik PAYEN Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) PAYEN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) GATES
Silnik JP GROUP Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) JP GROUP
Silnik RUVILLE Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD SUV 421KM, 310kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) TRISCAN
Producent:PAYEN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
HR397
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR397
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  11121262571
Materiał:  Silikon
Pojemność [ml]:  80
Zakres temperatury do [°C]:  300
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
HR397T
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR397T
Jednostka:
szt
Kolor:  Czarny
Materiał:  Silikon
Rodzaj połączenia:  Tubka
Pojemność [ml]:  70
Zakres temperatury do [°C]:  300
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2)
Kod produktu:
NA5017
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5017
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  8,50
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  98,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  110,00
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S LD
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze