Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BORG & BECK do Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Silnik FILTRON Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik OEM Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik KNECHT Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE ORIGINAL Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik HELLA Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik FA1 Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik TOPRAN Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik HART Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Silnik LUK Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUK
Silnik MAXGEAR Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik BLUE PRINT Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik IPARTS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Silnik VAICO Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik PURRO Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik UFI Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik GATES Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik JAPKO Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPKO
Silnik PURFLUX Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik CHAMPION Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTITECH Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTITECH
Silnik SKF Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik VEMO Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik CORTECO Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CORTECO
Silnik EPS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik ALCO FILTER Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik DR.MOTOR Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik FACET Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik K&N FILTERS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MEYLE Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Silnik NRF Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik PAYEN Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik AE Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMI
Silnik BUGATTI Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DRI Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik FAE Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GLYCO Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GLYCO
Silnik GRAF Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GRAF
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik KING Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik KWP Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAPCO
Silnik METELLI Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MOTORAD Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik OPTIMAL Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik SACHS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SACHS
Silnik SASIC Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WALKER PRODUCTS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Vw ARTEON (3H7, 3H8) 2.0 eHybrid liftback 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BFO4214
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFO4214
Wysokość [mm]:  78
Wymiar gwintu:  UNF 3/4-16
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BFA2555
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFA2555
Długość [mm]:  269
Szerokość [mm]:  191
Wysokość [mm]:  31
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze