Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie)

Silnik FILTRON Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) FILTRON
Silnik REINZ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) AJUSA
Silnik KNECHT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik VALEO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) VALEO
Silnik IPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) IPARTS
Silnik MAXGEAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik TOPRAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik FA1 Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) FA1
Silnik INA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) INA
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CONTITECH Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) CONTITECH
Silnik K&N FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik GATES Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik SWAG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) SWAG
Silnik HART Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) HART
Silnik ALCO FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CHAMPION Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik GSP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) GSP
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) PAYEN
Silnik SNR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) SNR
Silnik AE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) BUGATTI
Silnik CLEAN FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) EPS
Silnik ERA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) GK
Silnik GLASER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAMOKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) KW
Silnik KWP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) KWP
Silnik LEMFÖRDER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MASTER-SPORT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) MISFAT
Silnik NE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) NK
Silnik NPS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) NRF
Silnik OEM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) VAICO
Silnik VEMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
04054
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
04054
Jednostka:
szt
Kształt:  Kształt A
Dla numeru OE:  007603 012110
Grubość [mm]:  1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  12,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  17,0
DIN / ISO:  7603
Materiał:  Miedz
Ciężar [kg]:  0,001
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FEBI BILSTEIN
5.0 (4)
Kod produktu:
46332
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
46332
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  15
Średnica zewnętrzna [mm]:  17,0
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  9
Rozmiar klucza:  6
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
DIN / ISO:  908
Materiał:  Stal
Długożć żruby pod główką [mm]:  12
Ciężar [kg]:  0,011
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pierżcienia uszczelniającego
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
177649
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177649
Jednostka:
szt
Kolor:  Zielony
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  ACEA C5
Specyfikacja:  PORSCHE C20
Specyfikacja:  VW 508 00 / 509 00
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Ciężar [kg]:  0,911
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
177650
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177650
Jednostka:
szt
Kolor:  Zielony
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA C5
Specyfikacja:  PORSCHE C20
Specyfikacja:  VW 508 00 / 509 00
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Ciężar [kg]:  3,586
Do 100 dni na zwrot
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
177651
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177651
Jednostka:
szt
Kolor:  Zielony
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  ACEA C5
Specyfikacja:  PORSCHE C20
Specyfikacja:  VW 508 00 / 509 00
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Ciężar [kg]:  4,46
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (26)
Kod produktu:
180495
dostępny
5.0 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180495
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  1,556
Dla numeru OE:  5WA 199 262 AA
Do 100 dni na zwrot
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
183760
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
183760
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ciężar [kg]:  0,189
Do 100 dni na zwrot
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
35833
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
35833
Grubość [mm]:  2,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  24,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  29,0
DIN / ISO:  7603A
Materiał:  Aluminium
Ciężar [kg]:  0,002
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze