Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JAPKO do Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FEBI BILSTEIN
Silnik DT SPARE PARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DT SPARE PARTS
Silnik SWAG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SWAG
Silnik CORTECO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CORTECO
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik AUTOMEGA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AUTOMEGA
Silnik MAXGEAR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MAXGEAR
Silnik MANN-FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MANN-FILTER
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik BOSCH Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BOSCH
Silnik FAE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FAE
Silnik GATES Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) GATES
Silnik HENGST FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HENGST FILTER
Silnik JAPKO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JAPKO
Silnik METZGER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) METZGER
Silnik NRF Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) NRF
Silnik AJUSA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ASHIKA
Silnik AUTLOG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AUTLOG
Silnik BGA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BGA
Silnik BIRTH Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BORG & BECK
Silnik BUGIAD Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BUGIAD
Silnik CHAMPION Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DAYCO
Silnik DELPHI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DR!VE+
Silnik EPS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) EPS
Silnik ERA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ERA
Silnik ESEN SKV Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) EUROREPAR
Silnik FACET Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FACET
Silnik FEBEST Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FEBEST
Silnik FILTRON Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FILTRON
Silnik FLENNOR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FLENNOR
Silnik FRIGAIR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FRIGAIR
Silnik GOETZE ENGINE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) GOETZE ENGINE
Silnik HART Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HART
Silnik HC-CARGO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HITACHI
Silnik HOFFER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HUTCHINSON
Silnik IMASAF Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) IMASAF
Silnik IPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JAPANPARTS
Silnik JC PREMIUM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JP GROUP
Silnik JPN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JPN
Silnik KLOKKERHOLM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KLOKKERHOLM
Silnik KNECHT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KW
Silnik LUCAS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) LUCAS
Silnik MAHLE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MAHLE
Silnik MAPCO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) METALCAUCHO
Silnik METELLI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) METELLI
Silnik MEYLE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MEYLE
Silnik MISFAT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) NIPPARTS
Silnik NPS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) NPS
Silnik OEM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) OEM
Silnik PIERBURG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PIERBURG
Silnik PURFLUX Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PURFLUX
Silnik PURRO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PURRO
Silnik PZL FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SCT - MANNOL
Silnik SNR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SNR
Silnik SOFIMA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SOFIMA
Silnik SOGEFIPRO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SOGEFIPRO
Silnik THERMOTEC Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TOPRAN
Silnik TRICLO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TRICLO
Silnik TRISCAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TRISCAN
Silnik UFI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) UFI
Silnik VAICO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VAICO
Silnik VALEO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VALEO
Silnik VEMA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VEMA
Silnik VEMO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VEMO
Silnik VEYANCE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VEYANCE
Silnik VIKA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VIKA
Silnik WIX FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) WIX FILTERS
Producent:JAPKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
20116
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
20116
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 293,2
Średnica zewnętrzna [mm]: 124,8
Średnica wewnętrzna [mm]: 64,8
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 9
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze