Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów HERTH+BUSS JAKOPARTS do Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie)

Skrzynia Biegów MEYLE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MEYLE
Skrzynia Biegów ASHIKA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ASHIKA
Skrzynia Biegów AVA COOLING SYSTEMS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Skrzynia Biegów BLUE PRINT Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) BLUE PRINT
Skrzynia Biegów ELRING Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ELRING
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów HENGST FILTER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) HENGST FILTER
Skrzynia Biegów HERTH+BUSS JAKOPARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Skrzynia Biegów HOFFER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) HOFFER
Skrzynia Biegów JAPANPARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) JAPANPARTS
Skrzynia Biegów JAPKO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) JAPKO
Skrzynia Biegów KAMOKA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) KAMOKA
Skrzynia Biegów KNECHT Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) KNECHT
Skrzynia Biegów LEMFÖRDER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Skrzynia Biegów MAHLE ORIGINAL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Skrzynia Biegów MAXGEAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MAXGEAR
Skrzynia Biegów MEAT & DORIA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Skrzynia Biegów NISSENS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) NISSENS
Skrzynia Biegów SIDAT Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) SIDAT
Skrzynia Biegów SWAG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) SWAG
Skrzynia Biegów TOPRAN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TOPRAN
Skrzynia Biegów VAICO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) VAICO
Skrzynia Biegów VAN WEZEL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) VAN WEZEL
Skrzynia Biegów ZF Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ZF
Producent:HERTH+BUSS JAKOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0)
Kod produktu:
J1350826
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J1350826
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr sitowy
Szerokość [mm]:  175,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelką miski olejowej
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z tulejami
Wysokość [mm]:  77
Długość [mm]:  252
Do 100 dni na zwrot
197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Kontrolka Shift w aucie. Co oznacza? Czy warto "słuchać" wskaźnika GSI zmiany biegu?

Co oznacza kontrolka Shift w aucie? Czy warto zwracać uwagę na wskaźnik zmiany biegu?

Spotkaliście się kiedyś z sytuacją, w której próbowaliście komuś ułatwić życie, lecz ten ktoś najzwyczajniej to ignorował? Producenci aut wyposażający swoje modele we wskaźniki zmiany biegu, czyli popularne kontrolki „Shift”, spotykają się z tym bez przerwy. Dlaczego?

czytaj więcej >
FAQ: Olej w skrzyni biegów - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Wokół oleju przekładniowego w ciągu ostatnich kilkunastu lat narosła cała masa mitów i nieporozumień. Mity te dotyczą konieczności wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, sposobów, w jaki należałoby taką wymianę przeprowadzić oraz czasu, po jakim miałaby nastąpić. Jak wyglądają fakty związane z każdym z tych tematów?

czytaj więcej >
Skrzynia Audi Multitronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?

Niewiele nazw budzi w polskich kierowcach równie wiele obaw, co „Multitronic”. Ta niesławna bezstopniowa skrzynia biegów używana w samochodach marki Audi kojarzy nam się z reguły jednoznacznie – z częstymi awariami i bardzo wysokimi kosztami napraw. Czy słusznie? Czy Multitronic to naprawdę samo zło i brak jakichkolwiek zalet?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Touchtronic III (Aston Martin) - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Jak spisuje się skrzynia biegów Touchtronic III w samochodach Aston Martin? Co dzięki niej zyskuje ulubione auto Jamesa Bonda?

Szczęśliwcy, którzy mogą poważnie myśleć o zakupie samochodu marki Aston Martin, z całą pewnością powinni wziąć pod uwagę flagowe modele tego brytyjskiego producenta – modele, w których montowano m.in. skrzynię biegów Touchstone III. Co warto wiedzieć o tej przekładni?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze