Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów MAXGEAR do Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie)

Skrzynia Biegów FA1 Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FA1
Skrzynia Biegów CORTECO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) CORTECO
Skrzynia Biegów ESEN SKV Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ESEN SKV
Skrzynia Biegów NTY Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NTY
Skrzynia Biegów AKRON-MALÒ Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Skrzynia Biegów AUTLOG Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) AUTLOG
Skrzynia Biegów AUTOMEGA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) AUTOMEGA
Skrzynia Biegów BLUE PRINT Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) BLUE PRINT
Skrzynia Biegów BORG & BECK Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) BORG & BECK
Skrzynia Biegów COFLE Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) COFLE
Skrzynia Biegów DR!VE+ Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) DR!VE+
Skrzynia Biegów EUROREPAR Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) EUROREPAR
Skrzynia Biegów FAST Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FAST
Skrzynia Biegów FEBEST Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FEBEST
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów HELLA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) HELLA
Skrzynia Biegów KAMOKA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) KAMOKA
Skrzynia Biegów KAWE Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) KAWE
Skrzynia Biegów LEMFÖRDER Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Skrzynia Biegów LINEX Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LINEX
Skrzynia Biegów LUCAS Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LUCAS
Skrzynia Biegów LUK Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LUK
Skrzynia Biegów MAGNETI MARELLI Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Skrzynia Biegów MAPCO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MAPCO
Skrzynia Biegów MAXGEAR Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MAXGEAR
Skrzynia Biegów METALCAUCHO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) METALCAUCHO
Skrzynia Biegów METZGER Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) METZGER
Skrzynia Biegów NK Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NK
Skrzynia Biegów OEM Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) OEM
Skrzynia Biegów QUINTON HAZELL Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Skrzynia Biegów SEIM Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SEIM
Skrzynia Biegów TOPRAN Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TOPRAN
Skrzynia Biegów TRISCAN Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TRISCAN
Skrzynia Biegów VAICO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) VAICO
Skrzynia Biegów VALEO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) VALEO
Skrzynia Biegów VEMA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) VEMA
Skrzynia Biegów VEMO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) VEMO
Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
32-0583
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
32-0583
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  1294/972
Długość 1/Długość 2 [mm]:  1215/927
Do 100 dni na zwrot
208,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
32-1928
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
32-1928
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
180,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów Durashift - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Jaką konstrukcją jest amerykańska skrzynia biegów Durashift? Z jakimi opiniami na jej temat można się spotkać?

Krążące po Polsce opinie na temat samochodów marki Ford tradycyjnie nie są zbyt pochlebne. Potwierdza je nawet jedno dość niewybredne powiedzenie. Ale czy to samo tyczy się także półautomatycznych skrzyń biegów tego producenta? Może te są jednak coś warte?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Selespeed, Dualogic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?

Manualne skrzynie biegów są sprawdzone, lekki i trwałe. Z kolei przekładnie automatyczne zapewniają bardzo duży komfort jazdy zwłaszcza w warunkach miejskich. Jak pogodzić oba te rozwiązania? Tworząc skrzynie półautomatyczne w rodzaju Selespeed i Dualogic.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Touchtronic III (Aston Martin) - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Jak spisuje się skrzynia biegów Touchtronic III w samochodach Aston Martin? Co dzięki niej zyskuje ulubione auto Jamesa Bonda?

Szczęśliwcy, którzy mogą poważnie myśleć o zakupie samochodu marki Aston Martin, z całą pewnością powinni wziąć pod uwagę flagowe modele tego brytyjskiego producenta – modele, w których montowano m.in. skrzynię biegów Touchstone III. Co warto wiedzieć o tej przekładni?

czytaj więcej >
Problem ze zmianą biegów w samochodzie - możliwe przyczyny

Problemy ze zmianą biegów? Sprawdźcie najpopularniejsze przyczyny, dla których biegi nie chcą wchodzić

Zgodnie z założeniem wszystkich konstruktorów współczesnych aut, procedura zmiany biegów powinna być wykonywana szybko, łatwo i przyjemnie. Na taki właśnie efekt pracuje cały zespół elementów wspierających każde wykonane przez kierowcę przełożenie. Kiedy jednak któryś z tych elementów zaczyna zawodzić, odbija się to na pracy całej przekładni i zaczynają pojawiać się problemy ze zmianą biegów. Dlaczego tak się dzieje? Co może doprowadzić do tego typu awarii?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze