Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia SUPLEX do Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12)

Sprężyny zawieszenia ASHIKA Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) ASHIKA
Sprężyny zawieszenia BENDIX Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) BENDIX
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia DIEDERICHS Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) DIEDERICHS
Sprężyny zawieszenia EIBACH Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) EIBACH
Sprężyny zawieszenia IPSA Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) IPSA
Sprężyny zawieszenia JAPANPARTS Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) JAPANPARTS
Sprężyny zawieszenia JAPKO Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) JAPKO
Sprężyny zawieszenia KILEN Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) KILEN
Sprężyny zawieszenia KLOKKERHOLM Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) KLOKKERHOLM
Sprężyny zawieszenia KYB Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MONROE Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) MONROE
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) ORIGINAL IMPERIUM
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TRW Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) TRW
Sprężyny zawieszenia VAN WEZEL Alfa Romeo 146 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.B1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) VAN WEZEL
Producent:SUPLEX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
01017
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
01017
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  12,75
Długość [mm]:  298
Średnica zewnętrzna [mm]:  125
Ciężar [kg]:  2,20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze