Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia MAXGEAR do Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Sprężyny zawieszenia FEBEST Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBEST
Sprężyny zawieszenia KYB Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia SACHS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SACHS
Sprężyny zawieszenia ASHIKA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ASHIKA
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia EIBACH Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) EIBACH
Sprężyny zawieszenia FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia HART Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HART
Sprężyny zawieszenia IPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) IPARTS
Sprężyny zawieszenia IPSA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) IPSA
Sprężyny zawieszenia JAPANPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JAPANPARTS
Sprężyny zawieszenia JAPKO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JAPKO
Sprężyny zawieszenia KILEN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KILEN
Sprężyny zawieszenia MAGNUM TECHNOLOGY Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia METALCAUCHO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) METALCAUCHO
Sprężyny zawieszenia METZGER Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) METZGER
Sprężyny zawieszenia MONROE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MONROE
Sprężyny zawieszenia NK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NK
Sprężyny zawieszenia NTY Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NTY
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SKF Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia SWAG Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SWAG
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Sprężyny zawieszenia WESTFALIA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) WESTFALIA
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
72-4517
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4517
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze