Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia MAXGEAR do Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia KYB Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) KYB
Sprężyny zawieszenia ABAKUS Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) ABAKUS
Sprężyny zawieszenia AKRON-MALÒ Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) AKRON-MALÒ
Sprężyny zawieszenia ASHIKA Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) ASHIKA
Sprężyny zawieszenia BIRTH Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) BIRTH
Sprężyny zawieszenia DENCKERMANN Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) DENCKERMANN
Sprężyny zawieszenia DIEDERICHS Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) DIEDERICHS
Sprężyny zawieszenia EIBACH Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) EIBACH
Sprężyny zawieszenia FAST Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) FAST
Sprężyny zawieszenia FEBI BILSTEIN Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) FEBI BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia HART Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) HART
Sprężyny zawieszenia JAPANPARTS Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) JAPANPARTS
Sprężyny zawieszenia JAPKO Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) JAPKO
Sprężyny zawieszenia KLOKKERHOLM Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) KLOKKERHOLM
Sprężyny zawieszenia MAGNUM TECHNOLOGY Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) MAGNUM TECHNOLOGY
Sprężyny zawieszenia MAPCO Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) MAPCO
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia METZGER Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) METZGER
Sprężyny zawieszenia MONROE Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) MONROE
Sprężyny zawieszenia OEM Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) OEM
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia SWAG Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) SWAG
Sprężyny zawieszenia VEMA Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.5 DT Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) VEMA
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
60-1010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
60-1010
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Parametr:  AA
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica zewnętrzna [mm]:  185
Długość [mm]:  440
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 288,00 zł
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze