Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia OPTIMAL do Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10)

Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia DIEDERICHS Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10) DIEDERICHS
Sprężyny zawieszenia IPSA Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10) IPSA
Sprężyny zawieszenia MONROE Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10) MONROE
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SACHS Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10) SACHS
Sprężyny zawieszenia SKF Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TRW Seat MARBELLA (28A) 0.9 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1997.07 - 1998.10) TRW
Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AF-1710
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
AF-1710
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  350
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  101
Liczba zwojów:  8,1
Średnica drutu [mm]:  9,6
Ciężar [kg]:  1,3
Do 100 dni na zwrot
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze