Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło TRW do Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12)

Sprzęgło ATE Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) ATE
Sprzęgło K2 Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) K2
Sprzęgło BREMBO Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) TEXTAR
Sprzęgło TRW Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) TRW
Sprzęgło VALEO Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) SWAG
Sprzęgło MINTEX Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) MOJE AUTO
Sprzęgło SACHS Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) SACHS
Sprzęgło BENDIX Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) ENEOS
Sprzęgło EUROL Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) GULF
Sprzęgło JURID Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) JURID
Sprzęgło LUK Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) LUK
Sprzęgło MEYLE Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) MEYLE
Sprzęgło NPS Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) NPS
Sprzęgło ORGANIKA Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) coupe 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - 2020.12) VALVOLINE
Producent:TRW

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PFB401
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PFB401
Jednostka:
szt
Jakosć:  DOT 4
Pojemność [litr]:  1
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PFB450
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PFB450
Jednostka:
szt
Jakosć:  DOT 4
Pojemność [ml]:  500
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PFB401PROMO
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PFB401PROMO
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  1,15
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PFB440
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PFB440
Jednostka:
szt
Jakosć:  DOT4 - ESP
Pojemność [litr]:  1
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PFB405
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PFB405
Jednostka:
szt
Jakosć:  DOT 4
Pojemność [litr]:  5
Do 100 dni na zwrot
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PFB601
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PFB601
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Do 100 dni na zwrot
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PFB445
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PFB445
Jednostka:
szt
Jakosć:  DOT4 - ESP
Pojemność [litr]:  5
Do 100 dni na zwrot
164,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze