Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło BORG & BECK do Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03)

Sprzęgło ATE Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) ATE
Sprzęgło K2 Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) K2
Sprzęgło BREMBO Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) VALEO
Sprzęgło TRW Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) SWAG
Sprzęgło VAICO Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) VAICO
Sprzęgło MINTEX Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) CASTROL
Sprzęgło MOJE AUTO Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) MOJE AUTO
Sprzęgło ABE Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) ABE
Sprzęgło AKRON-MALÒ Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BENDIX Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) BORG & BECK
Sprzęgło BORSEHUNG Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) BORSEHUNG
Sprzęgło CIFAM Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) FTE
Sprzęgło GIRLING Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) GULF
Sprzęgło HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Sprzęgło HOFFER Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) HOFFER
Sprzęgło JURID Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) JURID
Sprzęgło KAWE Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) KAWE
Sprzęgło LPR Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) LPR
Sprzęgło MEAT & DORIA Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) MEAT & DORIA
Sprzęgło METELLI Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) METELLI
Sprzęgło MEYLE Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) MEYLE
Sprzęgło OEM Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) ORGANIKA
Sprzęgło PROTECHNIC Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) PROTECHNIC
Sprzęgło RAVENOL Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) RAVENOL
Sprzęgło SAMKO Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) SAMKO
Sprzęgło SIDAT Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) SIDAT
Sprzęgło TEXACO Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro sedan 290KM, 213kW, benzyna (2008.10 - 2011.03) VALVOLINE
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BES276
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BES276
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Średnica wewnętrzna [mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze