Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LIQUI MOLY do Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05)

Sprzęgło ATE Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) ATE
Sprzęgło K2 Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) K2
Sprzęgło BREMBO Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) VALEO
Sprzęgło TRW Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) MINTEX
Sprzęgło SWAG Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) LUK
Sprzęgło MOJE AUTO Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) BENDIX
Sprzęgło BORSEHUNG Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) BORSEHUNG
Sprzęgło DELPHI Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) GULF
Sprzęgło JURID Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) JURID
Sprzęgło MEYLE Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro SUV 250KM, 184kW, olej napędowy (2012.06 - 2017.05) VALVOLINE
Producent:LIQUI MOLY

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
8834
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
8834
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 3
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
3085
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3085
Jednostka:
szt
Pojemność [ml]:  500
Rodzaj połączenia:  Puszka
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 3
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
3086
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3086
Jednostka:
szt
Pojemność [ml]:  500
Rodzaj połączenia:  Puszka
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Zalecenie producenta oleju:  Audi 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju:  BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju:  GM Europe GMW 3356
Zalecenie producenta oleju:  Seat 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju:  Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju:  VW 501 14 (TL 766-Z)
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
P004508
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004508
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Zalecenie producenta oleju:  Audi 501 14 TL 766-Z
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Zalecenie producenta oleju:  Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju:  GM Europe GMW 3356
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Zalecenie producenta oleju:  VW 501 14 (TL 766-Z)
Zalecenie producenta oleju:  BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju:  Seat 501 14 TL 766-Z
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze