Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LIQUI MOLY do Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02)

Sprzęgło ATE Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ATE
Sprzęgło K2 Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) K2
Sprzęgło BREMBO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) VALEO
Sprzęgło TRW Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) SWAG
Sprzęgło LUK Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) LUK
Sprzęgło MINTEX Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MOJE AUTO
Sprzęgło SACHS Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) SACHS
Sprzęgło ABE Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ABE
Sprzęgło AISIN Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) AISIN
Sprzęgło BENDIX Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) BORG & BECK
Sprzęgło CIFAM Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) DELPHI
Sprzęgło ELF Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ELF
Sprzęgło ENEOS Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ENEOS
Sprzęgło EUROL Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) FTE
Sprzęgło GIRLING Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) GIRLING
Sprzęgło GULF Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) GULF
Sprzęgło JURID Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) JURID
Sprzęgło KAWE Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) KAWE
Sprzęgło KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Sprzęgło METELLI Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) METELLI
Sprzęgło MEYLE Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MEYLE
Sprzęgło NK Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) NK
Sprzęgło NTY Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) NTY
Sprzęgło ORGANIKA Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) RAVENOL
Sprzęgło SACHS (ZF SRE) Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) SACHS (ZF SRE)
Sprzęgło TEXACO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TOTAL
Sprzęgło TRISCAN Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) VALVOLINE
Producent:LIQUI MOLY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
3086
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3086
Jednostka:
szt
Pojemność [ml]:  500
Rodzaj połączenia:  Puszka
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Zalecenie producenta oleju:  Audi 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju:  BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju:  GM Europe GMW 3356
Zalecenie producenta oleju:  Seat 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju:  Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju:  VW 501 14 (TL 766-Z)
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
8834
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
8834
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 3
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
3085
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3085
Jednostka:
szt
Pojemność [ml]:  500
Rodzaj połączenia:  Puszka
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 3
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze