Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło RAVENOL do Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12)

Sprzęgło ATE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ATE
Sprzęgło K2 Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) K2
Sprzęgło BREMBO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BOSCH
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MOTUL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VALEO
Sprzęgło TRW Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MINTEX
Sprzęgło SWAG Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CASTROL
Sprzęgło VAICO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MOJE AUTO
Sprzęgło ABE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ABE
Sprzęgło AKRON-MALÒ Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) AKRON-MALÒ
Sprzęgło AUTOFREN SEINSA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) AUTOFREN SEINSA
Sprzęgło BENDIX Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BORG & BECK
Sprzęgło DELPHI Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ENEOS
Sprzęgło ERT Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ERT
Sprzęgło EUROL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) EUROREPAR
Sprzęgło FRENKIT Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FRENKIT
Sprzęgło FTE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FTE
Sprzęgło GIRLING Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) GULF
Sprzęgło IPARTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) IPARTS
Sprzęgło JURID Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) JURID
Sprzęgło KAWE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) KAWE
Sprzęgło LPR Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) LPR
Sprzęgło LUK Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) LUK
Sprzęgło MAGNETI MARELLI Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MAGNETI MARELLI
Sprzęgło MEYLE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MEYLE
Sprzęgło NK Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) NK
Sprzęgło ORGANIKA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ORGANIKA
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło PROTECHNIC Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) PROTECHNIC
Sprzęgło QUINTON HAZELL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) RAVENOL
Sprzęgło REMSA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) REMSA
Sprzęgło ROADHOUSE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ROADHOUSE
Sprzęgło SACHS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SACHS
Sprzęgło SAMKO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SAMKO
Sprzęgło SCT - MANNOL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SCT - MANNOL
Sprzęgło TEXACO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VALVOLINE
Producent:RAVENOL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1350601-001-01-000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1350601-001-01-000
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Lepki
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 Klasse 4
Specyfikacja:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1350601
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1350601
Cecha chemiczna:  Lepki
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 Klasse 4
Specyfikacja:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze