Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03)

Sprzęgło ATE Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) ATE
Sprzęgło K2 Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) K2
Sprzęgło BREMBO Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) VALEO
Sprzęgło TRW Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) TRW
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MAXGEAR Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) CASTROL
Sprzęgło VAICO Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) DELPHI
Sprzęgło ELF Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) ELF
Sprzęgło ENEOS Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) ENEOS
Sprzęgło EUROL Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) GIRLING
Sprzęgło GULF Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) GULF
Sprzęgło JURID Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) JURID
Sprzęgło MEYLE Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) RAVENOL
Sprzęgło SWAG Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) SWAG
Sprzęgło TEXACO Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Bmw X6 (E71, E72) xDrive 30 d SUV 235KM, 173kW, olej napędowy (2008.04 - 2010.03) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze