Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło EUROL do Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie)

Sprzęgło TOPRAN Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło AUTOMEGA Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie) AUTOMEGA
Sprzęgło EUROL Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie) FTE
Sprzęgło LIQUI MOLY Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło MOTUL Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło VALEO Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Citroën C3 III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.02 - obecnie) VALVOLINE
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E801410
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E801410
Zalecenie producenta oleju:  BMW 83 13 0 139 899
Specyfikacja:  DOT 4 LV
Zalecenie producenta oleju:  FMVSS 116 DOT 4
Zalecenie producenta oleju:  GM 19299570
Specyfikacja:  ISO 4925 class 6
Zalecenie producenta oleju:  Saab 93165410
Specyfikacja:  SAE J1704
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.14
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze