Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło SAMKO do Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12)

Sprzęgło A.B.S. Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) AISIN
Sprzęgło BORG & BECK Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) BORG & BECK
Sprzęgło DENCKERMANN Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) DENCKERMANN
Sprzęgło EUROL Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) EUROREPAR
Sprzęgło FERODO Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) FERODO
Sprzęgło HART Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) HART
Sprzęgło KAWE Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) KAWE
Sprzęgło LINEX Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) LINEX
Sprzęgło LIQUI MOLY Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) LPR
Sprzęgło METALCAUCHO Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) METALCAUCHO
Sprzęgło MOTUL Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) MOTUL
Sprzęgło NK Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) NK
Sprzęgło QUINTON HAZELL Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RYMEC Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) RYMEC
Sprzęgło SAMKO Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) SAMKO
Sprzęgło SBS Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) SBS
Sprzęgło SEIM Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) SEIM
Sprzęgło TRISCAN Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) TRISCAN
Sprzęgło VALEO Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) VALEO
Producent:SAMKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C0520C
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
C0520C
Długość 1/Długość 2 [mm]:  875/625
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze