Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło NPS do Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SWAG
Sprzęgło A.B.S. Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BOSCH Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło EUROL Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło LIQUI MOLY Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAXGEAR Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło MOTUL Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NK
Sprzęgło NPS Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NPS
Sprzęgło SAMKO Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło VALVOLINE Dacia SANDERO II 1.0 TCe 100 (B8ML) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) VALVOLINE
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N241N45
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
N241N45
Wysokość [mm]:  60
Średnica wewnętrzna [mm]:  23
Średnica zewnętrzna [mm]:  67
Średnica złączki hydraulicznej [mm]:  13,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze