Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12)

Sprzęgło ATE Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) ATE
Sprzęgło K2 Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) K2
Sprzęgło BREMBO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) BOSCH
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MOTUL Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) TEXTAR
Sprzęgło TRW Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) TRW
Sprzęgło VALEO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MINTEX
Sprzęgło SWAG Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) HELLA PAGID
Sprzęgło VAICO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) VAICO
Sprzęgło CASTROL Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MOJE AUTO
Sprzęgło NIPPARTS Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) NIPPARTS
Sprzęgło AISIN Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) AISIN
Sprzęgło ASHIKA Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) ASHIKA
Sprzęgło BENDIX Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) GULF
Sprzęgło HART Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) HART
Sprzęgło JAPANPARTS Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) JAPANPARTS
Sprzęgło JAPKO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) JAPKO
Sprzęgło JURID Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) JURID
Sprzęgło KAWE Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) KAWE
Sprzęgło LPR Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) LPR
Sprzęgło LUK Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) LUK
Sprzęgło MAPCO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MAPCO
Sprzęgło MEYLE Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MEYLE
Sprzęgło NK Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) NK
Sprzęgło NSK Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) NSK
Sprzęgło ORGANIKA Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) ORGANIKA
Sprzęgło QUINTON HAZELL Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) RAVENOL
Sprzęgło SAMKO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) SAMKO
Sprzęgło SBS Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) SBS
Sprzęgło TEXACO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V liftback 124KM, 91kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) VALVOLINE
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBX100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
-55%
23,39 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze