Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LUK do Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło FEBEST Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FEBEST
Sprzęgło SACHS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło CASTROL Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło EUROL Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło LUK Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło MOTUL Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NTY Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) NTY
Sprzęgło VALVOLINE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) VALVOLINE
Producent:LUK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 1033 09
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 1033 09
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj sprzęgła:  Dla sprzęgła suchego
Liczba otworów do mocowania:  7
Do 100 dni na zwrot
2723,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze