Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło EUROL do Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie)

Sprzęgło ATE Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) JURID
Sprzęgło MEYLE Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Lexus RC (_C1_) 350 (GSC10) coupe 318KM, 234kW, benzyna (2014.08 - obecnie) VALVOLINE
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E801400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E801400
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Zalecenie producenta oleju:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 class 4
Specyfikacja:  SAE J1704
Dopuszczenie przez producenta:  Volkswagen 3057
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze