Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07)

Sprzęgło DELPHI Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) DELPHI
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BLUE PRINT Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) BLUE PRINT
Sprzęgło LPR Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) LPR
Sprzęgło ABE Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) ABE
Sprzęgło BOSCH Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) BREMBO
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) FTE
Sprzęgło IPARTS Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) IPARTS
Sprzęgło KAWE Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) KAWE
Sprzęgło LUK Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) MAXGEAR
Sprzęgło NK Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) NK
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) RAVENOL
Sprzęgło SAMKO Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) SAMKO
Sprzęgło SASIC Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) SASIC
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) SWAG
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) VAICO
Sprzęgło VALEO Mercedes-benz 124 coupe (C124) 200 CE (124.040) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1992.07 - 1993.07) VALEO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61-0036
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
61-0036
Jednostka:
KPL
Otwór o śr[mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze