Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12)

Sprzęgło ATE Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) ATE
Sprzęgło K2 Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) K2
Sprzęgło BREMBO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) VALEO
Sprzęgło TRW Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) SWAG
Sprzęgło MINTEX Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) MINTEX
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) VAICO
Sprzęgło HELLA PAGID Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) CASTROL
Sprzęgło MOJE AUTO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) ENEOS
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) GULF
Sprzęgło JURID Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) JURID
Sprzęgło MEYLE Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Mercedes-benz CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) coupe 514KM, 378kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze