Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło SWAG do Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06)

Sprzęgło ATE Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) ATE
Sprzęgło K2 Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) K2
Sprzęgło BREMBO Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) VALEO
Sprzęgło TRW Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) TRW
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MAXGEAR Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) MINTEX
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) VAICO
Sprzęgło HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) CASTROL
Sprzęgło MOJE AUTO Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) MOJE AUTO
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) SWAG
Sprzęgło BENDIX Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) DELPHI
Sprzęgło ELF Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) ELF
Sprzęgło ENEOS Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) ENEOS
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) GIRLING
Sprzęgło GULF Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) GULF
Sprzęgło JURID Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) JURID
Sprzęgło MEYLE Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) RAVENOL
Sprzęgło SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) SCT - MANNOL
Sprzęgło TEXACO Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Mercedes-benz KLASA GLK (X204) 350 CDI 4-matic (204.992) SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.06) VALVOLINE
Producent:SWAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
99 90 0004
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 90 0004
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  180
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  MB 331.0
Ciężar [kg]:  0,3
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
32 92 3930
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
32 92 3930
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  180
Specyfikacja:  MB 331.0
Ciężar [kg]:  1,1
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
32 92 3932
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
32 92 3932
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  180
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  MB 331.0
Ciężar [kg]:  5,1
Do 100 dni na zwrot
148,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze