Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12)

Sprzęgło ATE Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) ATE
Sprzęgło K2 Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) K2
Sprzęgło BREMBO Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) VALEO
Sprzęgło TRW Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) SWAG
Sprzęgło MINTEX Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) MINTEX
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) VAICO
Sprzęgło HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) ENEOS
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) GULF
Sprzęgło JURID Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) JURID
Sprzęgło MEYLE Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 500 4-matic (251.072, 251.172) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 388KM, 285kW, benzyna (2007.05 - 2014.12) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze