Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło BORG & BECK do Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05)

Sprzęgło BLUE PRINT Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) BLUE PRINT
Sprzęgło A.B.S. Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) AISIN
Sprzęgło BORG & BECK Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) BORG & BECK
Sprzęgło CASTROL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) CASTROL
Sprzęgło DOKUJI Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) DOKUJI
Sprzęgło EUROL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) GIRLING
Sprzęgło KAVO PARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) KAVO PARTS
Sprzęgło KOYO Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) KOYO
Sprzęgło LIQUI MOLY Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOTUL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) MOTUL
Sprzęgło NIPPARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) NIPPARTS
Sprzęgło NPS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) NPS
Sprzęgło RAVENOL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) RAVENOL
Sprzęgło TRW Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) TRW
Sprzęgło VALVOLINE Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) VALVOLINE
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
5.0 (1)
Kod produktu:
HK6146
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
HK6146
Jednostka:
KPL
Profil piasty:  24.1 x 21.4
Średnica zewnętrzna [mm]:  275
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  275
Do 100 dni na zwrot
1243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze