Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło BENDIX do Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01)

Sprzęgło ATE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ATE
Sprzęgło K2 Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) K2
Sprzęgło BREMBO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VALEO
Sprzęgło TRW Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) HELLA PAGID
Sprzęgło VAICO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VAICO
Sprzęgło CASTROL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MOJE AUTO
Sprzęgło AISIN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) AISIN
Sprzęgło BENDIX Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DELPHI
Sprzęgło ELF Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ELF
Sprzęgło ENEOS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) EXEDY
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło GIRLING Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) GIRLING
Sprzęgło GULF Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) GULF
Sprzęgło JURID Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) JURID
Sprzęgło KAWE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KAWE
Sprzęgło MAPA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAPA
Sprzęgło MAPCO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAPCO
Sprzęgło MEYLE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MEYLE
Sprzęgło NK Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NK
Sprzęgło ORGANIKA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ORGANIKA
Sprzęgło QUINTON HAZELL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) RYMEC
Sprzęgło SASIC Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SASIC
Sprzęgło SEIM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SEIM
Sprzęgło SKF Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SKF
Sprzęgło SWAG Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SWAG
Sprzęgło TEXACO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TOTAL
Sprzęgło TRISCAN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VALVOLINE
Producent:BENDIX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
151082B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
151082B
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
151083B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
151083B
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  1,15
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
151784B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
151784B
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  5,51
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze