Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło EUROREPAR do Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08)

Sprzęgło ATE Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) ATE
Sprzęgło K2 Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) VALEO
Sprzęgło TRW Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) SWAG
Sprzęgło MINTEX Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) CASTROL
Sprzęgło VAICO Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) ENEOS
Sprzęgło EUROL Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) FTE
Sprzęgło GIRLING Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) GULF
Sprzęgło JP GROUP Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) JP GROUP
Sprzęgło JURID Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) JURID
Sprzęgło KAWE Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) KAWE
Sprzęgło LUK Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) LUK
Sprzęgło MEYLE Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) RAVENOL
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SACHS Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) SACHS
Sprzęgło TEXACO Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 462KM, 340kW, benzyna (2001.04 - 2005.08) VALVOLINE
Producent:EUROREPAR

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1688507280
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1688507280
Cecha chemiczna:  Rozpuszczalny w wodzie
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Cecha chemiczna:  Nie zawiera oleju mineralnego
Pojemność [litr]:  5
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1683273580
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1683273580
Cecha chemiczna:  Rozpuszczalny w wodzie
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Cecha chemiczna:  Nie zawiera oleju mineralnego
Pojemność [litr]:  1
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1683273680
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1683273680
Cecha chemiczna:  Rozpuszczalny w wodzie
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Cecha chemiczna:  Nie zawiera oleju mineralnego
Pojemność [litr]:  5
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1688507180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1688507180
Cecha chemiczna:  Rozpuszczalny w wodzie
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Cecha chemiczna:  Nie zawiera oleju mineralnego
Pojemność [litr]:  1
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1638071580
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1638071580
Pojemność [litr]:  1
Cecha chemiczna:  Nie zawiera oleju mineralnego
Rodzaj połączenia:  Butelka
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1638071680
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1638071680
Pojemność [litr]:  5
Cecha chemiczna:  Nie zawiera oleju mineralnego
Rodzaj połączenia:  Butelka
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze