Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAPCO do Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło CORTECO Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) CORTECO
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło ABE Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) ABE
Sprzęgło ATE Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło CIFAM Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DR.MOTOR Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) DR.MOTOR
Sprzęgło EUROL Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło LIQUI MOLY Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło MAPCO Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) MAPCO
Sprzęgło METELLI Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NTY Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) NTY
Sprzęgło SASIC Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) SASIC
Sprzęgło TRISCAN Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
2892
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
2892
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  19,05
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
161,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze