Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie)

Sprzęgło ATE Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło VAICO Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) VAICO
Sprzęgło CASTROL Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) JURID
Sprzęgło MEYLE Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2006.10 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
5.0 (1)
Kod produktu:
000406
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
5.0 (1)
Kod produktu:
000407
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
5.0 (1)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze