Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS do Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) SWAG
Sprzęgło SACHS Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) SACHS
Sprzęgło AUTOMEGA Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) AUTOMEGA
Sprzęgło EUROL Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło MOTUL Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło RYMEC Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło VALEO Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Toyota PROACE Skrzynia (MDZ_) 1.5 D4d (MDZ8) Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.05 - obecnie) VALVOLINE
Producent:HERTH+BUSS JAKOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0)
Kod produktu:
J2402060
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J2402060
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze