Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12)

Sprzęgło ATE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) ATE
Sprzęgło K2 Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) K2
Sprzęgło BREMBO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TEXTAR
Sprzęgło TRW Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TRW
Sprzęgło VALEO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BORG & BECK
Sprzęgło COFLE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) COFLE
Sprzęgło DELPHI Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) EXEDY
Sprzęgło FRENKIT Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) FRENKIT
Sprzęgło GIRLING Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) GULF
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) IPARTS
Sprzęgło JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) JP GROUP
Sprzęgło JURID Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) JURID
Sprzęgło KAWE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KAWE
Sprzęgło LINEX Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) LINEX
Sprzęgło LUK Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) LUK
Sprzęgło MAPA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MAPA
Sprzęgło MAPCO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MAPCO
Sprzęgło MEYLE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MEYLE
Sprzęgło NK Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) NK
Sprzęgło ORGANIKA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) ORGANIKA
Sprzęgło QUINTON HAZELL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) RAVENOL
Sprzęgło SACHS (ZF SRE) Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SACHS (ZF SRE)
Sprzęgło SACHS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SACHS
Sprzęgło SEIM Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SEIM
Sprzęgło TEXACO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TOTAL
Sprzęgło TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sprzęgło VAICO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VAICO
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VALVOLINE
Sprzęgło VIKA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VIKA
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBX100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
-55%
23,39 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze