Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło NK do Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VALEO
Sprzęgło DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło LPR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) LPR
Sprzęgło A.B.S. Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ABE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło ATE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ATE
Sprzęgło BREMBO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CIFAM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło EUROL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FTE
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło KAWE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KAWE
Sprzęgło METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) METZGER
Sprzęgło NK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) NK
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SACHS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TRW Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) TRW
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 GTI liftback 245KM, 180kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
834729
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
834729
Ciężar netto [kg]:  0,12
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze