Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LPR do Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło ATE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ATE
Sprzęgło BREMBO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło DR.MOTOR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DR.MOTOR
Sprzęgło EUROL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EUROL
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło LPR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) LPR
Sprzęgło METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) METZGER
Sprzęgło SAMKO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI 4motion liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SWAG
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
0 (0)
Kod produktu:
3233
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
3233
Jednostka:
szt
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Średnica tłoka [mm]:  19,05
Rozstaw srub mocujących:  65
Wymiar gwintu:  12 X 9
Otwór o śr[mm]:  19,05
Do 100 dni na zwrot
102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze