Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne EXEDY do Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 Turbo (G11) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.10 - 1987.03)

Sprzęgło kompletne AISIN Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 Turbo (G11) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.10 - 1987.03) AISIN
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 Turbo (G11) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.10 - 1987.03) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne EXEDY Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 Turbo (G11) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.10 - 1987.03) EXEDY
Sprzęgło kompletne JP GROUP Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 Turbo (G11) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.10 - 1987.03) JP GROUP
Sprzęgło kompletne KAVO PARTS Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 Turbo (G11) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.10 - 1987.03) KAVO PARTS
Sprzęgło kompletne KAWE Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 Turbo (G11) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.10 - 1987.03) KAWE
Sprzęgło kompletne LUK Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 Turbo (G11) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.10 - 1987.03) LUK
Sprzęgło kompletne NIPPARTS Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 Turbo (G11) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.10 - 1987.03) NIPPARTS
Sprzęgło kompletne NPS Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 Turbo (G11) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1983.10 - 1987.03) NPS
Producent:EXEDY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EXEDY
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
DHK2014
niedostępny
5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
DHK2014
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  18
Średnica zewnętrzna [mm]:  170
Średnica otworu [mm]:  202
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Do 100 dni na zwrot
455,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Sprzęgło to podstawowy element, który odpowiada za działanie samochodu. Podzespół kontroluje moc silnika, która przekazywana jest na koła pojazdu, napędzające całą jego masę. Dlatego usterka sprzęgła zwykle kończy się całkowitym unieruchomieniem samochodu.

czytaj więcej >
Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Nie od dziś wiadomo, że największy wpływ na trwałość sprzęgła w samochodzie ma jego kierowca. Wystarczy przestrzegać kilku istotnych zasad, by uniknąć kosztownych napraw i maksymalnie wydłużyć żywotność tego podzespołu. Ile wyniesie trwałość sprzęgła, jeżeli zastosujemy się do sprzyjającej sprzęgłu jazdy?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024? Na jakie ceny warto się przygotować?

Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika?

Sprzęgło jest jednym z tych podzespołów samochodowych, który jedni wymieniają raz lub nie wymieniają go w ogóle przez całe życie samochodu, a inni robią to nawet kilkukrotnie. Ci drudzy zdecydowanie nie mogą być z tego faktu zadowoleni, gdyż wymiana sprzęgła to każdorazowo niemały koszt. Jaki dokładnie? Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze