Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne LUK do Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10)

Sprzęgło kompletne VALEO Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) VALEO
Sprzęgło kompletne AISIN Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) AISIN
Sprzęgło kompletne BLUE PRINT Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) BLUE PRINT
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne EXEDY Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) EXEDY
Sprzęgło kompletne FAST Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) FAST
Sprzęgło kompletne IPARTS Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) IPARTS
Sprzęgło kompletne KM GERMANY Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) KM GERMANY
Sprzęgło kompletne LUK Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) LUK
Sprzęgło kompletne MAPA Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) MAPA
Sprzęgło kompletne NEXUS Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) NEXUS
Sprzęgło kompletne NK Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) NK
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RYMEC Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) RYMEC
Sprzęgło kompletne SACHS Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) SACHS
Sprzęgło kompletne SASIC Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) SASIC
Sprzęgło kompletne STATIM Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 2.0 HDi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.04 - 2014.10) STATIM
Producent:LUK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
5.0 (230)
Kod produktu:
624 3417 00
dostępny
5.0 (230)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
624 3417 00
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło dwumasowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
Do 100 dni na zwrot
796,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Sprzęgło to podstawowy element, który odpowiada za działanie samochodu. Podzespół kontroluje moc silnika, która przekazywana jest na koła pojazdu, napędzające całą jego masę. Dlatego usterka sprzęgła zwykle kończy się całkowitym unieruchomieniem samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze