Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sterowanie Silnikiem BORSEHUNG do Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12)

Sterowanie Silnikiem FEBI BILSTEIN Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) FEBI BILSTEIN
Sterowanie Silnikiem BORSEHUNG Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) BORSEHUNG
Sterowanie Silnikiem INA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) INA
Sterowanie Silnikiem BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Sterowanie Silnikiem AE Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) AE
Sterowanie Silnikiem AISIN Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) AISIN
Sterowanie Silnikiem AJUSA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) AJUSA
Sterowanie Silnikiem ASHIKA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) ASHIKA
Sterowanie Silnikiem AUTLOG Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) AUTLOG
Sterowanie Silnikiem CONTITECH Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) CONTITECH
Sterowanie Silnikiem DAYCO Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) DAYCO
Sterowanie Silnikiem DR.MOTOR Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) DR.MOTOR
Sterowanie Silnikiem ERA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) ERA
Sterowanie Silnikiem ET ENGINETEAM Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) ET ENGINETEAM
Sterowanie Silnikiem FAI AUTOPARTS Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) FAI AUTOPARTS
Sterowanie Silnikiem FRECCIA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) FRECCIA
Sterowanie Silnikiem GK Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) GK
Sterowanie Silnikiem HEPU Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) HEPU
Sterowanie Silnikiem IJS GROUP Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) IJS GROUP
Sterowanie Silnikiem INTERVALVES Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) INTERVALVES
Sterowanie Silnikiem IPD Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) IPD
Sterowanie Silnikiem IPSA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) IPSA
Sterowanie Silnikiem JAPANPARTS Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) JAPANPARTS
Sterowanie Silnikiem JAPKO Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) JAPKO
Sterowanie Silnikiem KAMOKA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) KAMOKA
Sterowanie Silnikiem KOLBENSCHMIDT Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) KOLBENSCHMIDT
Sterowanie Silnikiem MAGNETI MARELLI Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) MAGNETI MARELLI
Sterowanie Silnikiem MAHLE ORIGINAL Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) MAHLE ORIGINAL
Sterowanie Silnikiem MAPCO Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) MAPCO
Sterowanie Silnikiem MAXGEAR Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) MAXGEAR
Sterowanie Silnikiem METZGER Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) METZGER
Sterowanie Silnikiem NTY Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) NTY
Sterowanie Silnikiem OEM Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) OEM
Sterowanie Silnikiem ORIGINAL IMPERIUM Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) ORIGINAL IMPERIUM
Sterowanie Silnikiem SKV GERMANY Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) SKV GERMANY
Sterowanie Silnikiem SWAG Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) SWAG
Sterowanie Silnikiem TRISCAN Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) TRISCAN
Sterowanie Silnikiem TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sterowanie Silnikiem TRW ENGINE COMPONENT Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) TRW ENGINE COMPONENT
Sterowanie Silnikiem VAICO Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) VAICO
Sterowanie Silnikiem VDO Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) VDO
Sterowanie Silnikiem VEMA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 i kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2008.03 - 2013.12) VEMA
Producent:BORSEHUNG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORSEHUNG
0 (0)
Kod produktu:
B1T022
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B1T022
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  96
Gwint zewn. [mm]:  M22 x 1,5
Rozmiar klucza:  27
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długożć żruby pod główką [mm]:  89
Ciężar [kg]:  0,172
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sterowanie Silnikiem

Rozrząd - jak działa i jak o niego dbać?

Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?

Układ rozrządu stanowi element niezbędny do prawidłowego funkcjonowania praktycznie każdej współczesnej jednostki napędowej. Jest to mechanizmem bardzo złożony, który podczas eksploatacji poddawany jest bardzo dużym obciążeniom. Właśnie dlatego wszelkie błędy związane z jego konserwacją mogą okazać się naprawdę kosztowne. Jak więc prawidłowo dbać o rozrząd?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze